تقدیر فرماندار مشهدمقدس از مدیریت تأمین کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های شهرما خدمات‌رسانی شهرداری مشهد در ۳ حوزه خدمات‌شهری، فرهنگی و حمل‌ونقل در اربعین ۱۴۰۴ تأکید قلندرشریف بر استفاده تخصصی از نیروها و عملیاتی‌شدن برنامه‌ها در جهت تأمین منابع شهرداری مشهد قاضی‌زاده هاشمی: بهسازی و تعریض جاده میامی در تابستان شروع خواهد شد شهردار مشهد مقدس: لندفیل مهندسی-بهداشتی دفع زباله‌های بیمارستانی، استانداردترین مرکز در کشور و منطقه است + فیلم بهره‌برداری از سه کارخانه در حوزه پسماند تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد احمد الشرع: سوریه از جنگ نمی‌ترسد و آماده جنگیدن است | تجزیه کشور را نمی‌پذیریم بهره‌برداری از سالن ورزشی چندمنظوره شهید زاهدی در مشهد | لندفیل مهندسی-بهداشتی دفع زباله‌های بیمارستانی به بهره‌برداری رسید نخستین تیزر فیلم‌ «زن و بچه» با بازی پریناز ایزدیار و پیمان معادی + فیلم هشدار سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درباره ۱۶۹ ساختمان ناایمن رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد مقدس: افتتاح سالن چندمنظوره «شهید زاهدی»، گامی به سوی توسعه ورزشی در روستا‌های محور مشهد-میامی است برگزاری اردوی تیم ملی فلوره در مشهد مقدس مراسم نکوداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مشهد برگزار شد (۲۵ تیرماه ۱۴۰۴) پیشنهاد ارائه طرحی درخصوص احداث نخستین دهکده گردشگری ویژه دهیاری‌های کشور ادامه فعالیت عمرانی خط ۳ مترو مشهد، با وجود کمبود منابع مالی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: دولت باید اختیارات لازم را به مدیران محلی واگذار کند شهردار مشهد مقدس خبر داد: افتتاح مجموعه ورزشی به همراه لندفیل مهندسی بهداشتی ویژه دفع پسماند‌های بیمارستانی امکان استفاده نوجوانان ۱۵ساله مشهدی از دوچرخه‌های بایدو فراهم شد تأکید فرماندار مشهد بر ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن آلودگی هوای کلانشهر مشهد، برای دومین روز پیاپی (۲۵ تیر ۱۴۰۴) علیزاده: انتظار داریم شهرداری مشهد با قوت بیشتری در تامین منابع مالی پروژه‌های شهری عمل کند
سرخط خبرها

خط ۲ مترو مشهد در ایستگاه پایانی | از نصب پله‌برقی و تأسیسات مخابراتی تا بهره‌برداری از سوله تعمیرگاه سنگین

  • کد خبر: ۳۲۴۱۳۶
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۶
خط ۲ مترو مشهد در ایستگاه پایانی | از نصب پله‌برقی و تأسیسات مخابراتی تا بهره‌برداری از سوله تعمیرگاه سنگین
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: پس از تکمیل سوله بزرگ تعمیرگاه سنگین و بازگشایی معبر روبه‌روی طبرسی ۵۶ و ۵۸، هم‌اکنون ایستگاه سلامت نیز در آخرین مراحل عمرانی یعنی نصب پله‌برقی، تأسیسات مخابراتی و سیستم‌های اطفای‌حریق قرار دارد و باور ما این است که حداکثر تا ابتدای اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری برسد.

کیانوش کیامرز در گفت‌و‌گو با شهرآرانیوز، با اشاره به آخرین وضعیت خط ۲ قطارشهری و ایستگاه سلامت، اظهار کرد: ایستگاه سلامت، آخرین بخش باقی‌مانده از خط ۲ قطارشهری مشهد است که البته با توجه به اینکه ما هم‌زمان، حفاری خطوط ۳ و ۴ را روی دست داریم، همین موضوع باعث شده تا تقسیم اعتبار صورت بگیرد و بخش محدودتری از اوراق مشارکت به آخرین بخش خط ۲ برسد. بااین‌حال، هم‌اکنون ایستگاه سلامت در آخرین مراحل عمرانی یعنی نصب پله برقی، تأسیسات مخابراتی و سیستم‌های اطفای‌حریق قرار دارد و باور ما این است که حداکثر تا ابتدای اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: هم‌اکنون قطارشهری مشهد به‌موازات حفاری خطوط ۳ و ۴ و البته راه‌اندازی نهایی فاز اول خط ۳، در سه حوزه از مسیر ۲ دستاورد‌های بزرگی را رقم زده است؛ یکی همین تأمین پله‌برقی‌های بزرگ‌مقیاس و تأسیسات فنی هوشمند ایستگاه سلامت که جزئیات آن اعلام شد، دیگری در حوزه بازگشایی معبر روبه‌روی طبرسی ۵۶ و ۵۸ که مطالبه بخش بزرگی از اهالی بود و ۲۸ اسفندماه تکمیل شد و حوزه سوم نیز مربوط به سوله بزرگ تعمیرگاه سنگین خط ۲ است که در دپوی واگن‌های طبرسی ایجاد شده و از ۲۵ اسفند سال گذشته وارد مدار سرویس‌دهی شده است.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد خاطرنشان کرد: در موضوع معبر روبه‌روی طبرسی ۵۶ و ۵۸، حقیقت موضوع این است که از حدود یک سال قبل، این زمین به‌دلیل فعالیت دستگاه حفاری قطارشهری به عنوان فضای کارگاهی زیر بار رفت که همین مسئله، آسیب جدی به آن وارد کرد و تاکنون بسیاری از اهالی نسبت به وضعیت آن پس از جمع‌آوری کارگاه گلایه داشتند. تلاش ما بر این بود که این بخش تا شب عید بازسازی شود که خوشبختانه با موفقیت این هدف محقق شد و هم‌اکنون تا زیر تراز آسفالت احیا شده و فقط مسئولیت برعهده شهرداری منطقه ۳ است تا روکش آسفالت جدید اجرا کند.

وی ادامه داد: در موضوع سوله بزرگ تعمیرگاه سنگین خط ۲ نیز این طرح از جمله پروژه‌هایی است که به‌صورت غیرنقدی اجرا شده و بیش از ۱۷ متر زیر زمین، در فضایی به وسعت یک ایستگاه و با خطوط موازی ریل، توانایی پذیرش کامل واگن و اجرای تعمیرات تخصصی تا راه‌اندازی مجدد آن را دارد تا بر این اساس، پیش‌نیاز‌های فنی لازم برای تکمیل نهایی خط ۲ قطارشهری و تمرکز بر خطوط ۳ و ۴ فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->